Kettlebell – 20 kg

0 out of 5

24 000 Ft

Gömbsúlyzó / Kettlebell orosz eredetű vasgolyó fogantyúval.Számtalan gyakorlat elvégzésére nyújt lehetőséget,ezáltal szinte az összes izomcsoport megmozgatására alkalmas.

14 készleten

SKU: 7 KategóriaKettlebellek
Összehasonlítás

Leírás

Kettlebell – 20 kg

Gömbsúlyzó / Kettlebell orosz eredetű vasgolyó fogantyúval. Számtalan gyakorlat elvégzésére nyújt lehetőséget, ezáltal szinte az összes izomcsoport megmozgatására alkalmas. A kettlebell használatakor a fogás messze esik a súlyzó középpontjától, ezért folyamatos koordinációt, mentális összpontosítást és nagy erőkifejtést igényel. Megmozgatja a gerinc környéki mélyizmokat, a has és a csípő izmait és stabil törzset eredményez. Kezdőknek edzői segítség ajánlott a helyes technika elsajátításához!!

https://youtu.be/a-NUXOn1H1o

További információk

Tömeg 20.50 kg

Használati útmutató

Általános tudnivalók

Az első használat előtt olvassa el gondosan ezt a használati útmutatót, különös figyelmet fordítva a biztonsági tudnivalókra. A kettlebell csak a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően használja.
A következő utasítások be nem tartása súlyos sérülésekhez vezethet. A használati útmutató a kettlebell elválaszthatatlan részét képezi. Őrizze meg a használati útmutatót a későbbi tájékozódáshoz.
Ha a kettlebellt továbbadja, mellékelje hozzá a használati útmutatót is.

Rendeltetésszerű használat

A kettlebell egészséges személyek számára, otthoni edzéshez készült sporteszköz. A kettlebell nem alkalmas gyermekek számára, valamint iparszerű és terápiás célú használatra. A kettlebellt csak kifogástalan állapotban, az útmutatóban leírtaknak megfelelően használja. A kettlebell más jellegű vagy nem rendeltetésszerű használata esetén a gyártót és
az eladót nem terheli felelősség. A gyártó és az eladó nem vállal felelősséget a kettlebell használatából eredő testi sérülés, következménykár vagy járulékos kár esetén.

Biztonsági utasítások

Egészségügyi kockázat!

A kettlebell szakszerűtlen használata sérülésekhez vezethet. A gyakorlatok hibás kivitelezése, pl. a helytelen emelés vagy a figyelmetlenség rossz testtartáshoz és a gerincoszlop kedvezőtlen terheléséhez vezethet.
• Serdülőknek és egészségi előzménnyel rendelkező személyeknek edzés előtt ki kell kérniük orvosuk tanácsát és edzés közben különösenügyelniük
kell testi reakcióikra.
• Testedzés előtt ellenőrizze, hogy kifogástalan állapotban van-e a kettlebell. Ne használja a kettlebellt, ha sérülést lát rajta vagy ha felmerül a sérülés gyanúja.
• A nem megfelelő edzőhely is sérülésekhez vezethet.
Ügyeljen arra, hogy edzés közben elegendő hely álljon rendelkezésre és a talaj csúszásmentes legyen. A felhasznált segédeszközöknek igazodniuk kell a súlyterheléshez.
• A kettlebell gyakori érintkezése a bőrrel irritációhoz vagy bőrkeményedéshez vezethet. Védje a bőrt megfelelő ruházat viselésével.
• Edzés előtt mindig melegítsen be és teljesítményszintjének megfelelően sportoljon. Panaszok fellépése esetén fejezze be az erősítést és forduljon orvoshoz.
• A súlyemelés megterheli a gerincet. A károsodások és a túlterhelés elkerülése érdekében ügyeljen arra, hogy edzésközben egyenes legyen a gerinc és feszítse meg megfelelően a törzsizmokat. Ügyeljen a szilárd,
kiegyensúlyozott állóhelyzetre. Háta enyhén homorú legyen, és semmiképpen sem domború. Feszítse meg a farizmokat, húzza be a hasát, hajlítsa be enyhén a térdét és tartsa egyenesen a csuklóját.
• Súlyemelésnél a hát forgó irányú mozgása kedvezőtlenül hat az ágyéki csigolyákra. Ügyeljen mindig a helyes emelési és tartási technikára.

Anyagi kár elkerülése

• A kettlebell lehelyezésénél a talaj károsodhat.
A talaj védelmének érdekében használjon megfelelő alátétet.

Testedzési tudnivalók

Buktatóktól mentes, sík és csúszásmentes talajon eddzen. Tartson legalább 1,5 m-es biztonsági távolságot tárgyaktól és az épülettől. Jól szellőzött, nem túl hideg helyiségben erősítsen. A kettlebellt párnázott alátétre, pl. szivacsos matracra helyezze.
Viseljen megfelelő ruházatot. A hólyagok és a bőrkeményedés ellen viseljen bőr vagy műbőr kesztyűt. Segédeszközök használata esetén ügyeljen arra, hogy a szék vagy a pad stabil legyen, elbírja a
súlyt és ne mozogjon. Fekvő helyzetben végzett gyakorlatoknál használjon tornamatracot vagy lehetőség szerint súlyemelő-padot.

Edzési útmutató

Mindig erősen tartsa a kettlebellt, nehogy elcsússzon vagy leessen. Zsíros vagy nedves kézzel ne használja a
kettlebellt. A hátoldalon bemutatunk néhány lehetséges gyakorlatot.

Tisztítás és tárolás

Enyhén nedves kendővel törölje le a kettlebellt. A tisztításhoz soha ne használjon agresszív tisztító- vagy oldószert. Ezt követően száraz kendővel törölje át a kettlebellt. Normál körülmények között a kettlebell nem igényel karbantartást. Ennek ellenére rendszeresen ellenőrizze az alkatrészek megfelelő illeszkedését, az eszköz épségét és kopásmentességét. A hibás alkatrészeket ki kell cserélni. A kettlebellt száraz, gyermekek által hozzá nem férhető helyen, szobahőmérsékleten tárolja. Tárolja úgy a kettlebellt, hogy senkit ne zavarjon