Mini band (erős)

0 out of 5

1 100 Ft

Izomfejlesztéshez és rehabilitációhoz használható sporteszköz. A segítségével végezhető gyakorlatokkal kíméletesen, és biztonságosan fejleszthetőek az alsó- és felső végtagok, a váll és a csípő.

72 készleten

SKU: 234 KategóriaMini band
Összehasonlítás

Leírás

Izomfejlesztéshez és rehabilitációhoz használható sporteszköz. A segítségével végezhető gyakorlatokkal kíméletesen, és biztonságosan fejleszthetőek az alsó- és felső végtagok, a váll és a csípő. A csomagban található különböző erősségű szalagok között, mindenki megtalálja a saját edzettségének megfelelő eszközt.

https://youtu.be/DOPYVuQ_Sa0

 

További információk

Tömeg 0.1 kg

Használati útmutató

Biztonság

Rendeltetésszerű használat
Az edzőszalag kizárólag edzőeszközként használható. Az edzőszalag csak magánhasználatra készült, kereskedelmi, valamint orvosi vagy terápiai célokra nem alkalmas. Az edzőszalag nem gyermekeknek való játékszer. Az edzőszalagot kizárólag a használati útmutatónak megfelelően használja. Bármely más használat rendeltetésellenes használatnak minősül, anyagi kárt és/vagy személyi sérülést okozhat. A gyártó és a forgalmazó a rendeltetésellenes vagy hibás, nem megfelelő használatból eredő károkért nem vállal felelősséget!

Biztonsági utasítások

Veszélyes a gyermekekre és a korlátozott fizikai, érzékszervi vagy mentális képességű személyekre (például az idősebb emberekre, és azokra, akik nincsenek fizikai vagy szellemi képességeik teljes birtokában) vagy azon személyekre, akik nem rendelkeznek megfelelő tapasztalattal és tudással (például a gyerekekre).

− Gyermekek nem játszhatnak az edzőszalaggal.
− Az edzőszalag nem alkalmas testi vagy
szellemi fogyatékkal élő személyek számára.
− A tisztítást gyerekek felügyelet nélkül nem végezhetik.

Sérülésveszély!
Az edzőszalag rendeltetésellenes használata sérülésekhez, balesethez vezethet.
− Kerülje a nagy megerőltetéssel járó, testét kifordító mozdulatokat.
− A növekedésben lévők és az előzetes terhelésnek kitett személyek esetében javasolt orvossal konzultálni az edzés megkezdése előtt.
− A túlzott megerőltetés vagy a gyakorlatok hibás kivitelezése egészségkárosodáshoz vezethet.
− Ügyeljen a biztos egyensúlyra.
− Edzés előtt mindig melegítsen be.
− Az edzést teljesítőképességének megfelelően végezze.                                                                                  − Ha panaszokat észlel, hagyja abba azonnal az edzést és forduljon orvoshoz.

A csomag tartalmának ellenőrzése

Meghibásodás veszélye!
Ha a csomagolást figyelmetlenül, éles késsel
vagy más hegyes tárggyal nyitja ki, az edzőszalag megsérülhet.
− A csomagolás kinyitásakor legyen óvatos.

Edzés

Sérülésveszély!
Ha egészségügyileg nincs olyan állapotban, hogy az edzőszalaggal eddzen, az edzés káros lehet az egészségére nézve. Az edzőszalag szakszerűtlen használata ugyancsak egészségügyi károkat okozhat.
− Az első edzés megkezdése előtt végeztessen orvosával átfogó erőnléti vizsgálatot.
− Amennyiben már fennálló szívügyi, keringési, ortopédiai vagy egyéb egészségügyi
problémája van, kérje ki orvosa véleményét az első edzés megkezdése előtt.
− Ha az edzés során szédülés, rosszullét, mellkasi fájdalom vagy más szokatlan tünet jelentkezik, azonnal szakítsa félbe az edzést. Azonnal forduljon orvoshoz.
− Minden gyakorlatot stabil törzsközéppel végezzen. A gerincoszlopot (különösen az ágyék részen) egyenesen kell tartani, például hogy óvja a porckorongot a hibás terhelésektől.
− Az edzést mindig bemelegítéssel kezdje. Az edzőszalaggal történő edzés során
mindig viseljen megfelelő sportruhát és cipőt.
− Csúszásmentes gumitalppal rendelkező cipőt viseljen.
− Az edzés során mindig ügyeljen arra, hogy testét mindig befeszítse.
− Tartsa mindig egyenesen a hátát. Ne nyomja ki a fenekét és kerülje az ágyéki homorulatot.
− Soha ne hajlítsa be teljesen a karját és a lábát.
− Mindig stabilan álljon, és ügyeljen a biztos egyensúly megtartására.
− Viseljen bőr vagy műbőr kesztyűt, hogy védje a kezeit a hólyagosodástól, bőrkeményedéstől.
− Az ülve végzett gyakorlatok során ügyeljen arra, hogy a szék vagy pad stabil legyen, elbírja a súlyt és ne billegjen.
− A fekve végzett gyakorlatok során használjon sportmatracot.
− Az edzőszalagot ne közvetlenül az arc irányába húzza.

Meghibásodás veszélye!
Az edzőszalag szakszerűtlen kezelésével károkat okozhat.
− Tartson a tárgyaktól, falaktól, mennyezettől legalább 2 méteres távolságot.
− Csak vízszintes és csúszásmentes felületen eddzen.

Tisztítás
Az edzőszalag szakszerűtlen kezelésével károkat okozhat.
− Agresszív tisztítószereket, oldószereket ne használjon.
− Enyhén benedvesített ruhával törölje át az edzőszalagot. Utána hagyja az edzőszalagot teljesen megszáradni.

Tárolás
Az edzőszalagot száraz helyen, szobahőmérsékleten,
gyermekek elől elzárva tárolja.
Normál körülmények között az edzőszalag karbantartást nem igényel, de azért rendszeresen ellenőrizze, nincs-e rajta repedés, valamilyen kár vagy kopás.